گام به گام زبان انگلیسی نهم

اگر شما در پایه نهم تحصیل می‌کنید به این معنی است که در پیدا کردن جواب تمرین‌های زبان احتمالا دچار مشکل شدید. ولی از این به بعد مطمئن باشید که گام به گام زبان نهم با جواب مشکل شما را حل خواهد کرد.

کاربردهای گام به گام زبان انگلیسی نهم

این برنامه به شما کمک می‌کند به تمام جواب‌های فعالیت‌ها و تمرین‌های زبان انگلیسی پایه نهم دسترسی داشته باشید. گام به گام انگلیسی نهم و گام به گام کتاب کار زبان نهم محتوای مفید و کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر شما با تمرین‌های درس زبان و کتاب کار آن مشکل دارید و در پایه نهم درس می‌خوانید یا فرزند شما در این پایه تحصیل می‌کند‌ این اپلیکیشن برای شما بسیار مفید است.

وقتی شما این برنامه را دانلود می‌کنید با در دست داشتن جواب‌ها درس را عمیق تر درک خواهید کرد‌‌ و دیگر هنگام جواب دادن سوال مردد نمی‌مانید. در نتیجه هنگام امتحان‌ها نیز جواب اشتباهی را یادداشت نخواهید کرد.

شامل تمامی فصل ها

گام به گام زبان نهم تمام جواب‌ تمرینات این کتاب را در برمی‌گیرد:

  • درس اول : Personality
  • درس دوم : Travel
  • درس سه : Festivals and Ceremonies
  • درس چهار : Services
  • درس پنج : Media
  • درس ششم : Health and Injuries

در این جا می‌توانید صفحه‌ای از سوال و جواب گام به گام زبان نهم را مشاهده کنید. همان طور که می‌بینید بسیار کامل، جامع و صحیح به این سوال پاسخ داده شده است:

جواب گرامر صفحه 79 زبان نهم
جواب گرامر صفحه 79 زبان نهم

همچنین در این قسمت میتوانید بخشی ازقسمت های یک درس را مشاهده کنید که با کلیک روی هر قسمت سوال و پاسخ های آن بخش نمایش داده میشود:

جواب تمرین های REVIEW 2 گام به گام زبان نهم
جواب تمرین های REVIEW 2 زبان نهم

در آخر باید این نکته را هم یادآور شوم که این گام به گام تنها مخصوص جواب‌های درس زبان پایه نهم نیست و پاسخ تمرین‌های تمام دروس نهم را هم در خود جای داده است. بنابراین دیگر لازم نیست نگران پاسخ‌ها باشید، از افرادی که در این پایه تدریس می‌کنند سوال بپرسید، به کتاب دیگری مراجعه کنید یا حتی در اینترنت به جستجو بپردازید. با نصب این برنامه گام به گام نهم به طور کامل دسترسی خواهید داشت.

چطور برنامه گام به گام نهم را دانلود کنیم ؟

از طریق لینک زیر میتوانید برنامه را دانلود و سپس در گوشی اندرویتان نصب کنید.

3.7/5 - (4 امتیاز)
به اشتراک بگذارید

نظرتان را بنویسید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال نهمی ها